طراحي سايت و سئو سايت طراحي سايت و سئو سايت .

طراحي سايت و سئو سايت

بهترين روش اصلاح صورت آقايان

به‌اين‌ترتيب، يكي از عواملي كه باعث پيرتر به نظر رسيدن پوست صورتشان مي‌شود، حذف مي‌كنند و مانع بسته شدن منافذ پوستي مي‌شوند. وقتي منافذ پوستي با چربي‌هاي سطح پوست يا سلول‌هاي مرده بسته نشوند، احتمال جوش زدن هم كاهش مي‌يابد. برخي پزشكان معتقدند همين سايش سطحي پوست با كمك تيغ براي اصلاح و از بين بردن ناخودآگاه و روزانه سلول‌هاي مرده، باعث مي‌شود پوست صورت آقايان نسبت به پوست صورت خانم‌ها، با سرعت كمتري پا به پيري بگذارد. اگر به‌عنوان يك مرد، دوست داريد اطلاعات خود را در مورد پوست صورتتان افزايش بدهيد اين سين‌جيم‌ها را بخوانيد.

 

 

 

ازآنجاكه پوست آقايان چرب‌تر از پوست خانم‌هاست، به استفاده از لوسيان هاي بدن يا كرم‌هاي نرم‌كننده نياز ندارند؟

پوست بيشتر آقايان به دليل ترشح هورمون‌هاي مردانه، چرب‌تر از پوست خانم‌هاست اما تعداد غدد چربي موجود در پوست بدن مردها، به‌مراتب از تعدادد غدد چربي موجود در پوست صورت آن‌ها كمتر است. به همين دليل، استفاده از لوسيان هاي بدن يا كرم‌هاي نرم‌كننده در قسمت‌هايي از بدن مانند آرنج، زانوها، روي پاها، قوزك پا و گاهي كناره‌هاي پوست برايشان ضروري است. اين كار از خشك و سفت شدن پوست اين نواحي پيشگيري مي‌كند. اگر آقايان احساس كردند پوست صورتشان خشك‌شده، بايد بدانند آب‌رساني به اين منطقه هم خوب انجام نمي‌شود پس به‌جاي كرم‌هاي نرم‌كننده بر پايه چربي، بايد از كرم‌هاي مرطوب‌كننده بر پايه آب استفاده كنند تا صورتشان جوش نزند.

چرا تعداد جوش‌هاي سرسياه اطراف بيني مردها بيشتر است؟

متخصصان پوست و مو مي‌گويند هم خانم‌ها و هم آقايان، تقريباً به‌طور مساوي با مشكل جوش‌هاي سرسياه مواجه هستند؛ اما ازآنجاكه مردها اهميت چنداني به درمان و رفع اين جوش‌ها نمي‌دهند، بيشتر افراد گمان مي‌كنند بيشتر از خانم‌ها به جوش سرسياه در اطراف بيني مبتلا مي‌شوند. استفاده از كرم‌ها يا صابون هان اسكراب، مي‌تواند چربي و سلول‌هاي مرده سطح پوست را كه عامل اصلي ايجاد جوش‌هاي سرسياه هستند، تاحد قابل‌توجهي از بين ببرد. استفاده از چسب‌هاي مخصوص از بين بردن جوش‌هاي سرسياه هم بسيار مفيد است و آقايان مي‌توانند براي رفع اين جوش‌هاي بدشكل، از آن‌ها استفاده كنند.

چرا كمر مردها بيشتر جوش مي‌زند؟

معمولاً بيشتر آقايان از ايجاد جوش در ناحيه كمر خود، بيشتر از ساير قسمت‌هاي بدنشان شكايت دارند. به‌طوركلي، تعريق بيش‌ازاندازه، يكي از علت‌هاي ايجاد جوش‌هاي كمري است. ازآنجاكه بيشتر مردها كار خود را در حالت نشسته و تكيه داده به صندلي اتومبيل يا صندلي محل كار خود انجام مي‌دهند، بيشتر هم از ناحيه كمر عرق مي‌كنند و در اين قسمت، جوش مي‌زنند. حمام كردن با آب ولرم و مالش ملايم كمر با ليف مي‌تواند واحدي به از بين رفتن سلول‌هاي مرده پوست كمر و رهايي از آكنه‌هاي كمري كمك كند. استفاده از محصولات شوينده يا پاك‌كننده بدن كه حاوي اسيدساليسيليك يا گليكوليك باشند هم در رفع آكنه‌هاي ايجادشده در كمر مؤثر است.

آيا تيره و سفت بودن پوست آرنج و زانوي مردها، طبيعي است؟

متاسفانه بيشتر آقايان گمان مي‌كنند تيره و سفت بودن پوست آرنج، زانوها يا قوزك پاي آن‌ها جزو ويژگي‌هاي مردانه است و به همين دليل، فكري به حال بهبود اين وضعيت نمي‌كنند. علت بروز تيرگي و سفتي پوست اين قسمت‌ها بيشتر خشكي بيش‌ازاندازه پوست آن‌هاست؛ يعني پوست آرنج و زانوي مردها فقط به دليل اينكه توجه كمتري به استفاده از نرم‌كننده‌ها يا مرطوب‌كننده ها براي محافظت از پوستشان دارند، ايجاد مي‌شود و ربطي به خصوصيت مردانگي و ژنتيك آن‌ها ندارد.

بهترين كاري كه آقايان بايد پس از اصلاح صورتشان انجام بدهند، چيست؟

خيلي از آقايان عادت دارند پس از اصلاح صورت، از افترشيوهاي مختلف موجود در بازار استفاده كنند. بيشتر اين افترشيوها، حاوي الكل هستند و اگرچه مي‌توانند آلودگي‌هاي ميكروبي اطراف بريدگي‌هاي ريز را از بين ببرند اما به همان اندازه هم مي‌توانند باعث كاهش چربي سطح پوست و خشك شدن آن بشوند. ضمن اينكه الكل موجود در افترشيوها، باعث تحريك پوست اصلاح‌شده مي‌شوند و آن را قرمز و ملتهب مي‌كنند. به همين دليل، بيشتر متخصصان پوست توصيه مي‌كنند به‌جاي استفاده از اين محلول‌ها، از نرم‌كننده‌ها و مرطوب‌كننده هاي ملايم موجود در بازار كمك بگيريد تا سوزش كمتري را پس از اصلاح صورت حس كنيد.

طريقه استفاده از بلك ماسك

چطور مي‌توان از بريدگي صورت هنگام اصلاح پيشگيري كرد؟

ساده‌ترين راه پيشگيري از ايجاد بريدگي‌هاي ريز سطح پوست صورت هنگام اصلاح، اين است كه اين كار را به بعد از يك دوش آب گرم موكول كنيد و از دستگاه خودتراش چند تيغه به‌جاي انواع تك تيغه آن‌ها كمك بگيريد چون بخارآب گرم، مي‌تواند باعث نرم شدن پوست صورت و موهاي آن شود و نوع قرار گرفتن تيغ‌ها در خودتراش چند تيغه هم به‌گونه‌اي است كه احتمال بريدن پوست را به حداقل ممكن مي‌رساند. استفاده از ژل‌هاي اصلاح به‌جاي صابون يا فوم‌هاي اصلاح هم كمك چشمگيري به كاهش احتمال بريدگي پوست مي‌كند. براي پيشگيري از آسيب پوست خود هنگام اصلاح، دقت بكنيد و بدانيد حتي بهترين آرايشگرها هم ممكن است دستشان بلغزد و پوستتان را ببرند.

آيا تمام محصولات مراقبت از پوست براي خانم‌ها توليدشده‌اند؟

اين‌يك باور غلط است و تمام نرم‌كننده‌ها و كرم‌هاي ضد چروك هم براي خانم‌ها و هم براي آقايان توليد مي‌شوند. البته ازآنجاكه پوست صورت مردها، از پوست صورت خانم‌ها چرب‌تر است، به آن‌ها پيشنهاد مي‌شود به‌جاي كرم‌هاي سنگين يا لوسيان ها، از ژل و سرم هاي ملايم براي مراقبت روزانه از پوست خود استفاده كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۱۸ توسط:شيوا راد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :