طراحي سايت و سئو سايت طراحي سايت و سئو سايت .

طراحي سايت و سئو سايت

اگر پول داريد تبليغات كنيد، اگر پول نداريد سئو

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و افزايش سرعت اينترنت در كشورمان حتي در دور دست ترين نقاط ايران به اين شبكه جهاني دسترسي دارند و سوالات و مشكلات خود را از موتورهاي جستجو مانند گوگل جستجو ميكنند و اگر كمي دقت كنيد سيستم اكثر اين سايت ها كه در صفحه اول گوگل قراردارند سيستم مديريت محتوا وردپرس مي باشد. 
چرا اكثر وب سايت ها از سيستم مديريت محتوا وردپرس استفاده مي كنند؟ 
چرا اكثر وب سايت ها از سيستم مديريت محتوا وردپرس استفاده مي كنند؟

يكي از مهم ترين دلايلي كه وبمستر ها از وردپرس استفاده ميكنند رايگان بودن آن هست كه همين الان ميتونيد از اينترنت دانلود كنيد و با خريد دامنه و هاست يك سايت در عرض ۱۰ دقيقه براي خود با پوسته هاي رايگان آن بسازيد.

سئو وردپرس يكي ديگر از دلايل مهم هست كه صاحبين كسب و كار هاي اينترنتي به اين سيستم سايت ساز علاقه مند شده اند اكثر قالب هاي وردپرس ساختاري استاندارد و مطابق با قواعد موتورهاي جستجو دارند و رتبه سئو داخلي سايت شما را تا حد قابل قبولي بالاتر ميبرند.

سئو يك سايت وردپرسي جهت آمدن به صفحه اول گوگل به چه مواردي نيازمند هست؟

ساختار داخلي مناسب سايت و قالب بهينه با قواعد سئو داخلي

سئو داخلي يك عامل موثر در موفقيت يك سايت وردپرسي محسوب مي شود اگر قالب سايت شما بر اساس قواعد سئو بهينه سازي شده باشد براي مثال بهينه بودن سايز عكس ها، لينك هاي داخلي، سرعت بارگذاري صفحات و ... كه در آن بايد اعمال شود.

توليد محتوا قلب تپنده سئو سايت شماست

توليد محتوا با كيفيت و كاربردي براي كاربران وب سايت شما ميتواند يك مزيت رقابتي نيز با ديگر رقبا شما محسوب شود و با اگر بتوانيد از فرمت هاي مختلف محتوا شامل ويديو، متن و اينفوگرافيك در سايت خود استفاده بكنيد باعث افزايش رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو، افزايش ميزان اعتماد كاربران به كسب و كار اينترنتي شما و همينطور به مراتب درخواست براي استفاده يا خريد از خدمات سايت شما افزايش خواهد داشت.

لينك سازي خارجي باعث افزايش اعتبار وب سايتتان مي شود

لينك سازي خارجي يكي از بخش هاي چالشي سئو محسوب مي شود كه خيلي ها معتفد هستند اشتباه هست، لينك خارجي بايد به صورت طبيعي به سايت شما داده شود، يه عده هم معتفد هستند كه لينك سازي بايد توسط خود ما انجام شود، اما در نه در هر سايتي. زيرا اگر شما در سايت هايي كه داراي امتياز اسپم بالا هستند لينك سازي انجام دهيد تاثير آن لينك روي سايت شما در نتايچ گوگل نيز منفي باشد و باعث افت رتبه سايت شما گردد. 

اگر پول داريد تبليغات كنيد، اگر پول نداريد سئو

در حال حاضر وارد شدن به فضاي آنلاين ديگر مانند سال هاي قبل سخت نيست و شما با كمترين هزينه و زمان ميتونيد خدمات خودتان را در اينترنت عرضه كنيد.

ولي مشكلي كه بيشتر مشتريان ما دارند اين هست كه فكر ميكنند ففط طراحي و راه اندازي سايت كافيست و بعد از آن خيلي عظيمي از مشتريان به سمت سايت آنها هجوم خواهند آورد كه ميشه گفت يكي از باورهاي اشتباه در وارد شدن به دنياي كسب و كارهاي نوپا محسوب مي شود.

اگر بودجه مشخص ماهيانه براي تبليغات سايتتان داريد كه ميشه گفت ميزان خيلي كمي از كسب و كار ها ميتوانند ماهيانه براي جذب مشتري به صورت نجومي هزينه صرف تبليغات بنري و كليكي و ادورز گوگل كنند.

كه در اين ميان بيشتر طيف كسب و كار ها كه نميتوانند هزينه هاي نجومي براي تبليغات به صورت مداوم داشته باشند به سمت SEO يا همان (Search Engine Optimization) هدايت مي شوند.

بهينه سازي سايت وردپرسي براي موتورهاي جستجو هزينه كمتري نسبت به تبليغات مداوم نيازمند دارد و نياز به صبر و زمان دارد. يعني يك سايت تازه تاسيس با وردپرس حداقل بايد ۶ الي ۱۲ ماه مداوم روي سئو وردپرس خود كار شود تا به نتايج بالاتر در گوگل و ديگر موتورهاي جستجو برسد.

اما يك تفاوت خيلي مهم كه بيشتر وبمستران و مديران را قانع ميكند روي سئو سايت خود سرمايه گذاري نمايند وقتي يك بار اين كار را انجام ميدهند و به صفحه اول گوگل مي رسند ديگر حفظ آن رتبه كار و هزينه نسبتا كمتري را نياز دارد و بدين ترتيب سايت شما مادام العمر اگر به صورت متسمر روي بهينه سازي آن كار كنيد در صفحه اول گوگل و در معرض هزاران مشتري كه به دنبال خدمات سايت شما هستند خواهد ماند.

راهنماي انتخاب كلمات كليدي براي كسب و كار هاي نوپا (استارتاپ ها)

يكي از اشتباهاتي كه در سئو كسب و كار هاي نوپا انجام مي شود انتخاب غلط كلمات كليدي براي جذب مشتري از آن ها مي باشد.

يك سايتي كه به تازگي تاسيس شده است و گوگل به آن اعتماد كافي ندارد نميتواند براي مثال در كلمه خريد لپ تاب يا طراحي سايت در عرض ۶ ماه كار كردن برسد.

اگر قانون تكامل را براي موفقيت در سئو دنبال نكنيد محكوم به شكست خواهيد شد. استارتاپ ها بايد در ابتدا روي كلمات نسبتا طولاني تر و كم جستجو و البته كم رقابت هدف گذاري نمايند و سپس بعد از كسب رتبه مناسب در آن كلمات و جذب مشتري و درآمدزايي به دنبال توسعه كسب و كار خود و البته انتخاب كلمات پررقابت تر و پرجستجو تر نمايند.


چرا اكثر وب سايت ها از سيستم مديريت محتوا وردپرس استفاده مي كنند؟
مانند داستان لاك پشت و خرگوش نباشيد لطفا!... 
بيشتر افرادي كه در سئو سايت خود دچار شكست و دلسردي مي شوند انتظار ايجاد نتايج يك شبه يا رسيدن به صفحه اول گوگل در عرض يك هفته يا يك ماه را دارند. كه ميتوان گفت اين افراد كه تعدادشون هم كم نيست شكار خوبي براي افراد سودجو و كلاهبردار محسوب مي شوند به شما وعده رسيدن سايتتان به صفحه اول گوگل در عرض يك ماه در كلمات پر رقابتي كه تعيين كرديد را مي دهند و مبلغ هنگفتي نيز از شما دريافت ميكنند و ديگر شما نميتوانيد آنها را پيدا كنيد. 
موفقيت در سئو نيازمند صبر ايوب هست. هر شخصي كه صبور نباشد مشخصا نميتواند از سئو نتيجه بگيرد و بايد به دنبال روش هايي زود بازده مانند تبليغات در گوگل باشد. 
كسب و كار شما بايد داراي هدف چند ساله جهت موفقيت باشد و مرحله به مرحله پيش برويد. اين مدل موفقيت تكاملي را ميتوانيد در تمامي وب سايت هاي موفق پيدا كنيد به سال اول تاسيس وب سايت ديجي كالا يا فيس بوك از سايت archive نگاه كنيد اون موقع كاملا معني تكامل را درك خواهيد كرد.

ما در تيم سريرنوين در تلاش هستيم تا به روند موفقيت كسب و كار هاي آنلاين در سئو به صورت تخصصي و حرفه اي كمك نماييم جهت سفارش سئو ميتوانيد به سايت ما مراجعه نماييد.

منبع پارسينه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۴:۱۳ توسط:شيوا راد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :