طراحي سايت و سئو سايت طراحي سايت و سئو سايت .

طراحي سايت و سئو سايت

درمان جوش هاي سرسياه در طب سنتي

جوش هاي سرسياه وقتي ايجاد مي شوند كه منافذ بازپوست از سبوم نوعي چربي پوست وسلول هاي مرده پوست پر مي شوند در واقع فرق جوش هاي سر سياه با جوش هاي سرسفيد، باز يا بسته بودن منافذ پوست است.

براي پاكسازي جوش هاي سرسياه از ماسك هاي زير استفاده كنيد: ماسك شير و عسل عسل و شير هر دو خواصي دارند كه براي پوست بسيار مفيدند.

عسل خواص ضدباكتريايي دارد و اسيد لاكتيك موجود در شير پوست صورت را نرم و انعطاف پذير مي كند البته هدف اصلي در اينجا توليد ماده اي با چسبندگي بالاست.

براي درست كردن اين ماسك، يك قاشق غذاخوري عسل خام ارگانيك با يك قاشق چايخوري شير مخلوط كنيد و آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه حرارت دهيد و دوباره مخلوط را هم زده تا مواد با يكديگر كاملا مخلوط شوند.

وقتي مخلوط خنك شد، آن را روي جوش هاي سرسياه بماليد و كمي هم پنبه يا دستمال كاغذي به روي آن بگذاريد و آرام به آن ضربه بزنيد و صبر كنيد روي صورت تان خشك شود حداقل ۲۰دقيقه صبركنيد و سپس با دقت پنبه يا دستمال كاغذي را از روي صورت بكشيد، مي بينيد كه بسياري از جوش هاي سرسياه تان پاك مي شود اكنون صورتتان را شسته و مرطوب كننده بماليد.

ماسك دارچين و عسل اين ماسك كه بيشتر شبيه يك شكلات خوشمزه است، توانايي حيرت انگيزي در پاك كردن جوش هاي سرسياه دارد.

عسل با ويژگي هاي ضدباكترياي خود جلوي ايجاد آكنه را هم مي گيرد و همچنين به دليل چسبندگي زيادش دانه هاي سياه را از درون منافذ پوست بيرون مي كشد دارچين هم با بالابردن جريان خون پوست، باعث صاف، سالم و شفاف شدن پوست تان مي شود.

براي ساخت اين ماسك، يك قاشق غذاخوري عسل را با يك قاشق چايخوري دارچين مخلوط كنيد سپس يك لايه نازك از مخلوط را روي جوش هاي سرسياه بگذاريد و نواري از پنبه يا تكه دستمال كاغذي روي آن قرار دهيد.

محصولات پيشنهادي:

ماسك بلك

پس از ۳ تا ۵ دقيقه، نوار را از روي صورت برداشته و صورت تان را بشوييد و مرطوب كننده بماليد. ماسك سفيده تخم مرغ با استفاده از سفيده مي توانيد منافذ پوست صورت تان را ببنديد تا به راحتي جوش سرسياه تشكيل ندهند و در ضمن جوش هاي سرسياه را هم پاك كنند.

براي ساخت اين ماسك ابتدا سفيده و زرده تخم مرغ را از هم جدا كنيد صورت تان را بشوييد و خشك كرده و يك لايه نازك از سفيده تخم مرغ روي پوست تان بماليد سپس با استفاده از دستمال كاغذي،سفيده تخم مرغ را با ملايمت روي پوست تان بماليد تا كاملا روي پوست خشك شود و دوباره يك لايه سفيده روي آن بماليد و دوباره صبر كنيد تا خشك شود و يكبار ديگر اين كار را انجام دهيد و ۱۵ دقيقه صبر كنيد سپس با ملايمت صورت تان را بشوييد و در انتها مرطوب كننده بماليد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۴:۲۵ توسط:شيوا راد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :